Ansættelse af VIP til eksterne forskningsprojekter

Tag stilling til, om der er tale om et opslag over/under et år. Opslag over et år skal offentliggøres og være ”oppe” i 14 dage.

Når du har taget stilling til dette skal du udfylde en skabelon for rette stillingskategori.

Ansættelser under 1 år

På denne side finder du de forskellige stillingskategorier.

Når du har udfyldt skabelonen, sender du den til sekretariatet, som kvalitetstjekker stillingsopslaget og skifter teksten om instituttet ud med teksten for Institut for Folkesundhed.

Du skal selv beskrive pågældende projekt, som du ønsker ansættelse på.

Derudover skal du udfylde denne tekst vedrørende VIP-ansættelser under 1 år.

Du skal selv indhente en økonomigodkendelse hos din økonomicontroller, som er Lisa Jasmin.

Ansættelser over 1 år

På denne side finder du de forskellige stillingskategorier.

Du skal selv beskrive pågældende projekt, som du ønsker ansættelse på.

Derudover skal du udfylde denne tekst vedrørende VIP-ansættelser over 1 år.