SÆT X I KALENDEREN: Interdisciplinary Research Meeting

Professorer, lektorer, adjunkter og postdocs på Health er inviteret til forskningsdag med oplæg, der både indeholder 'nice to know' og 'need to know'.

TID & STED

• Stakladen, Nordre Ringgade 3, 8000 Aarhus C
  • 31. maj – kl. 14.30-18.00
  • Få et overblik over core-faciliteterne på Health her
  • Tilmeld dig her

Det sker, at forskere går over åen efter vand. De køber fx molekylære analyser, biostatistisk rådgivning eller cellesortering, histologi og 3D-printning andre steder, fordi de ikke ved, at vi her på Health har fremragende core-faciliteter til lige netop det.

Derfor handler Healths første forskningsdag for professorer, lektorer, adjunkter og postdocs om core-faciliteter – mens der også er mulighed for at møde kolleger på tværs af institutter og fagmiljøer over en bid mad.

Forskningsdagen finder sted i Stakladen den 31. maj kl. 14.30-18.00.

Initiativet er taget af den udvidede fakultetsledelse, som gerne vil give etablerede forskere og ansatte på Health mulighed for at dele viden og danne netværk.

På dagen vil der både være oplæg om core-faciliteter på hvert af de fem institutter og flashtalks med gode forskningshistorier.

Tilmeld dig her: INTERDISCIPLINARY RESEARCH MEETING, HEALTH (au.dk)

(Dagen foregår på engelsk)