Kom til årsmøde i Netværk om Fødevarer og Ernæring

Forskere, studerende og andre med interesse for fødevarevidenskab og ernæring har en unik mulighed for at dykke ned i den seneste forskning og diskutere fremtidens udfordringer og muligheder inden for feltet.

Foto: Simon Fischel

Uanset om du er forsker, studerende eller blot har en bred interesse for fødevare- og ernæringsområdet, så bør du deltage i årsmødet i Netværket om Fødevarer og Ernæring – et af Healths seks interdisciplinære forskningsnetværk.

Årsmødet finder sted:

Onsdag den 3. april 2024
Kl. 12.30 – 17.00
Forum, Aarhus Universitetshospital

På årsmødet får du blandt andet mulighed for at:

• Blive opdateret på den nyeste forskning med oplæg fra førende eksperter inden for en bred vifte af fødevarerelaterede områder.
  • Møde fagfæller og netværke med andre engagerede fagfolk og skabe kontakter, der måske kan føre til spændende samarbejder.
  • Få inspiration og opleve et inspirerende miljø, der kan styrke din faglige profil og åbne nye døre i din karriere.

Programmet byder i år på oplæg fra danske og internationale forskere og flash talks fra yngre talentfulde forskere.

Blandt keynote-oplægsholdere kan nævnes:

• Kirsty Spalding fra Karolinska Institute, Sverige.
  • Rikard Landberg, Chalmers University of Technology, Sverige.
  • Hanne Christine S. Bertram, professor ved Institut for Fødevarer, Aarhus Universitet.
  • Emil Rindom, postdoc v. Institut for Biologi, Aarhus Universitet.

Læs det fulde program her og tilmeld dig via linket her.